REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO magiadeski.pl
Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z konsumentem Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem sklepu.
§ 1. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy Magia Deski, dostępny pod adresem internetowym magiadeski.pl, prowadzony jest przez firmę Prism Digital Sławomir Berkowski z siedzibą w 12-100 Lipowa Góra Wschodnia 45/2, NIP: 7451655669, REGON: 528757898 zwany dalej „Usługodawcą”.
§ 2. Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: 12-100 Lipowa Góra Wschodnia 45/2;
- Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@magiadeski.pl ;
- Numer telefonu Sprzedawcy: 516 817 046;
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 36 1020 3639 0000 8802 0237 0229 (PKO);
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00;
§ 3. Definicje
- Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Sklep Internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem magiadeski.pl, za pośrednictwem którego Klient może kupić Produkt/Towar/Zamówić Usługę.
- Strona Sklepu – każda strona bądź podstrona www znajdująca się pod adresem magiadeski.pl.
- Klient (kupujący) – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13. rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego (w tym również Konsument).
- Przedmiot/Towar transakcji – Produkty/towary/usługi wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby prezentowana na stronach oferta, była aktualna. Gdyby jednak niektóre z Zamówionych Towarów nie były dostępne, Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Kupującego o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub drogą mailową.
- Produkt/Towar/Usługa – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem/towarem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta poza Sklepem Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych produktów/towarów/usług.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów/Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (w tym drogą telefoniczną, sms, e-mail, komunikatory wiadomości, strony pośredniczące w kontakcie Facebook i inne).
- Zamówienie – Oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu/Towaru/Usługi lub Produktów/Towarów/Usług ze Sprzedającym za pomocą sklepu internetowego.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta Klienta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów/Towarów/Usług do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy, płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty/Towary/Usługi do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości Produktów/Towarów/Usług.
§ 4. Informacje Ogólne
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i zaakceptowanie jego postanowień.
- Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową Produktów/Towarów/Usług wolnych od wad fizycznych i prawnych, które zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta. Odpowiedzialność Sprzedawcy nie wyłącza praw wynikających z obowiązujących przepisów.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty/Towary/Usługi znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta, albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny podane w Sklepie są w polskich złotych i są cenami brutto. Sprzedawca wystawia Faktury Vat. Na końcową kwotę do zapłaty składa się cena za Produkt/Towar/Usługę oraz koszt dostawy, o której Klient jest informowany na stronie w trakcie składania Zamówienia. Ceny produktów/towarów/usług wraz z kosztami wysyłki są wiążące w momencie złożenia zamówienia.
§ 5. Zakładanie Konta w Sklepie
- W celu założenia Konta w Sklepie należy wypełnić Formularz rejestracji.
- Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych Formularzu rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w Postanowieniach Ogólnych.
§ 6. Zasady składania Zamówienia
- Złożenie zamówienia przez stronę internetową wymaga wcześniejszego zalogowania się do Sklepu lub skorzystania z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji. Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji, należy wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu/Towarów/Usług, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu/Towaru/Usługi), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia.
- Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia składane drogą telefoniczną są możliwe wyłącznie w godzinach podanych w niniejszym Regulaminie tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Zamówienia można składać również poprzez pocztę e-mail wysyłając zamówienie na adres sklep@magiadeski.pl (zamówienia na e-mail przyjmowane są 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu – odpowiedź sklepu udzielana jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00)
- Zamówienie jest skuteczne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni Formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe, w tym dokładny adres, na który Produkt/Towar/Usługa ma być wysłany, oraz numer telefonu i adres e-mail. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Kupującym. Jeśli kontakt z Kupującym nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
- Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury z załącznikami, faktury korygujące z załącznikami, rachunki, faktury proforma i formularze. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
- W trakcie składania Zamówienia, Kupujący może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W przypadku wyrażenia zgody, Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania.
- Po złożeniu przez Kupującego skutecznego Zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze Sklepu potwierdzającą otrzymanie Zamówienia.
- Czas rozpoczęcia realizacji Zamówienia pokrywa się z momentem wpływu należności za Zamówienie na rachunek bankowy Sprzedawcy w przypadku płatności przelewem, płatności elektronicznej lub kartą płatniczą lub momentem dokonania Zamówienia w przypadku wyboru opcji „za pobraniem” jeśli taka forma płatności za dany Towar/Produkt/Usługę jest dostępna.
- Złożenie zamówienia w sklepie internetowym magiadeski.pl wiąże się z obowiązkiem zapłaty. Konsument otrzymuje jasną informację o łącznej kwocie zamówienia przed jego złożeniem.
§ 7. Koszty i termin wysyłki
- Towar wysyłany jest pod adres wskazany w Formularzu zamówienia. Sklep poinformuje Klienta o przewidywanym terminie realizacji zamówienia, w szczególności w przypadku wydłużenia terminu wysyłki.
- Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich. Koszty dostawy są podawane w procesie składania zamówienia oraz opisane na stronie sklepu pod adresem magiadeski.pl/wysylka-i-platnosc/
- Koszty dostawy są naliczane zgodnie z wybraną metodą wysyłki i są wyświetlane konsumentowi przed złożeniem zamówienia.
- Zamówienie na produkty dostępne w sklepie realizowane są w terminie do 4 dni roboczych – najczęściej wysyłka następuję do 24 godzin po zaksięgowaniu wpłaty. Realizacja zamówień indywidualnych na produkty/towary/usługi i ich wysyłka uzgadniana jest indywidualnie z zamawiającym.
§ 8. Płatności
- Na każdy sprzedany Produkt/Towar/Usługę wystawiana jest potwierdzenie zakupu w postaci Faktura Vat.
- Płatność za zamówiony Produkt/Towar/Usługę może nastąpić poprzez płatności dostępne w Sklepie, w tym płatności elektroniczne, blik, raty lub kartą płatniczą Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro, przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy, za pobraniem.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
- W przypadku płatności przelewem, płatności elektronicznych, blik, raty i płatności kartą, płatność musi zostać zaksięgowana na rachunku bankowym Sprzedawcy przed wysyłką zamówienia.
- W przypadku wybrania płatności przelewem na konto firmy Prism Digital Sławomir Berkowski na przelew czekamy 4 dni. Jeżeli wpłata nie wpłynie na konto w tym terminie zamówienie jest anulowane. Jest możliwość przedłużenia tego czasu jeżeli klient zwróci się z taką prośbą wysyłając stosowną informację na adres e-mail: sklep@magiadeski.pl
§ 9. Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania Produktu/Towaru przesyłając uprzednio na adres e-mail sklep@magiadeski.pl formularz odstąpienia od umowy. (druk formularza znajduje się na końcu regulaminu)
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia.
- Konsument jest zobowiązany do odesłania Produktu/Towaru w terminie 14 dni od dnia poinformowania Sprzedawcy o odstąpieniu od umowy. W celu potwierdzenia dochowania terminu zwrotu Konsument powinien zachować dowód nadania przesyłki. Sklep magiadeski.pl i jego właściciel firma Prism Digital Sławomir Berkowski nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
- W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Zamówienia indywidualne na Produkt/Towar oraz Usługę nie podlegają zwrotowi.
- W przypadku nieodebrania przesyłki przez Konsumenta i jej zwrotu przez operatora przesyłek do Sprzedawcy, Konsument ponosi koszty wysyłki i zwrotu przesyłki. Kwota ta jest potrącana od ceny zakupionego Produktu/Towaru, a pozostała część należności jest zwracana Konsumentowi w terminie do 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę zwróconego Produktu/Towaru.
§ 10. Reklamacje
- Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Produkt/Towar wolny od wad.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu/Towaru, Klient ma prawo do reklamacji. Klient ma prawo żądać naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy w przypadku wady produktu.
- Reklamacje należy składać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres Sprzedawcy (poniżej druk formularza do wykorzystania przy składaniu reklamacji).
- Zaleca się podanie w reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; żądania sposobu doprowadzenia Produktu/Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży; oraz danych kontaktowych składającego reklamację.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
§ 11. Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest: umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu Internetowego zbierane są również w celach marketingowych opisanych w Polityce Prywatności sklepu.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych osobowych wskazanych w Regulaminie niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 12. Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient może m.in. skorzystać z mediacji. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę w ramach Sklepu będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
- Dokonując zakupu w Sklepie Internetowym magiadeski.pl, Klient akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu.